شیرینی دانمارکی

شیرینی دانمارکی یک نوع شیرینی خشک با طعم بی نظیر است که برای پذیرایی در انواع مهمانی ها و مجالس استفاده می شود.در تهیه این شیرینی از تخم مرغ ، آرد سفید، مایه خمیر ،شکر ، شیر ، کره ، وانیل و نمک استفاده می شود.شیرینی دانمارکی انواع و حتی اشکال مختلفی دارد.

وبلاگ کیک شکلاتی :شیرینی دانمارکی به شیرینی گل محمدی نیز معروف است.این شیرینی از لایه های بسیاری تهیه میشود. و اگر خمیر آن خوب به عمل بیاید کاملا ترد میشود.بهترین و سنتی ترین روغن این شیرینی کره می باشد. 

برای شروع پخت شیرینی دانمارکی ابتدا باید کرم مغز شیرینی را درست کرد و برای اینکار باید همه مواد لازم برای کرم را با هم مخلوط کنید و بر روی حرارت قرار دهید تا بجوشند و غلیظ شوند.

برای نگهداری شیرینی  دانمارکی آنها را در  جعبه مخصوص خودش نگهدارید و با سلفون روی آن را بپوشانید و در یخچال قرار دهید تا خشک نشود. هرگز شیرینی را در دمای خانه نگهداری نکنید.همچنین این شیرینی به مدت یکماه در یخچال قابل استفاده است.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About Me
با آشپزهای ما همراه باشید تا به شما فنون خوب و حرفه ای آشپزی را یاد بدهیم